perjantai 10. tammikuuta 2014

Pitkän hiljaiselon jälkeen..

.. on aika syventyä häiden suunnitteluun toden teolla! Viimeiset kaks kuukautta on mennyt opparin tekemiseen, mutta nyt on kaikki pulkassa ja tämä tyttö on valmis. Valmis häähommiin tietty ;)

Olen viime päivinä perehtynyt eBayn ja etsy:n ihmeelliseen maailmaan, ja tullut siihen tulokseen että Kiinasta tilattuna saa kankaita ja pitsejä ihan älyttömän paljon halvemmalla kun Suomesta. Ja usein vielä ilman postikuluja. Hieman mietityttää tosin tuotteiden eettisyys, mutta oon ymmärtänyt että Kiinassa on tänä päivänä aika hyvin asiat työntekijällä. Pitänee kuitenkin hieman vielä selvittää asiaa. Miksi Kiinassa on kankaat yms. niin paljon halvempia? Ja toinen seikka on tietysti sitten se laatu.

Tilasinkin kokeeksi mintunvihreetä organzaa ebayn kautta. Suomessa tarjolla oleva värimaailma liinoissa yms. on aika kapea, joten senkin takia ulkomailta tilaaminen kiinnostaa. Mulla asuu myös yksi hyvä ystävä jenkeissä, joten senkin voisi laittaa tuomaan mulle kaikkia ihanuuksia sieltä. Mutta nyt siis katsotaan mitä tuleman pitää, ainakin värisävy kuvan perusteella olis aika täydellisen hempee.. ihana. katotaan onko livenä yhtä ihana!



Mulle on vähän käynyt niin, että ennen kun oon lyöny edes värimaailmaa lukkoon oon alkanu tehdä hankintoja. On vaan tullut kaikkia ihania juttuja vastaan. Eilenkin ostin yhden mintunvihreen peltiastian kirpparilta kahdella eurolla. Täydellinen karkkibuffaan! Nauroin just tolle Rakkaalleni että voitas ihan hyvin pitää häät vaikka jo paljon aikasemmin, kun oon niin pitkällä suunnitelmissa. Mutta toisaalta kivaa, kun saa ihan rauhassa puuhailla. Ja niin ihanaa kun nyt voi oikeasti keskittyä töiden lisäksi näihin häihin!

Ollaan suunniteltu jos lähtis viikonlopuksi rentoutumaan  vaikka Tallinnaan. Molemmilla ollut aika raskas syksy, ja pieni lepo olis ihan tervetullutta. Meikäläinen paino joulunkin opparia.. Ja Tallinnassahan vois samalla piipahtaa hääpukuja katsomassa :D Oon lukenut niistä jonkun verran ja aika hyviä kommentteja. Ainakin paljon halvempaa. Tosin oon löytänyt jo yhden ihan unelman Suomestakin - liikkeestä, vaikka mun piti hankkia käytetty!! Ja sormusasioihinkin on tullut aivan kokonaan uusi ja IHANA käänne. Se liittyy vanhaan, ja uuteen ja uniikkiin ;) Niistä lisää seuraavassa postauksessa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti