tiistai 12. marraskuuta 2013

Sittenkin sormuksista vielä!



Nimittäin nyt mä oon löytäny sellasia mitkä vois istua budjettiinkin. Nimittäin Kultajouselta tämmöset pari vaihtoehtoa..

Canale 0,50ct Diamanti Collection

Canale 0,50ct Diamanti Collection,  1290 €

Mun silmää miellyttää kyllä edelleenkin se, että noi kivet näyttää tommosilta "pyöreiltä".. Mutta toisaalta tässä toisessa vaihtoehdossa toi timanttien venemäinen asettelu on kyllä kans aika magee. +että se näyttää ihan multa..


Princess timanttisormus 0,21ct

 Princess timanttisormus 0,21ct, 1090 €



Näis on nyt oikeestaan kaks juttua mitkä siihen hintaan vaikuttaa.

-karaatit eli se miten iso kultapitosuus niissä on
-timanttien koko ja määrä

Edullisempi on 18 K valkokultaa, mutta siinä on huomattavasti pienemmät timantit ja niitä on vähemmän.

Tossa arvokkaammassa taas on suuremmat timantit mutta kulta on 14 K. Samanlainen löytyis myös pienemmillä kivillä, mutta sehän ei  ole ollenkaan sama asia ;)

Oikeestaan tarvis mennä ihan sovittamaan, että kumpi sopis mun käteen paremmin. Ja samalla vähän tiedustelemaan muutenkin, koska mulla on sellanen käsitys että kultaliikkeissä on rivimyyjilläkin oikeudet antaa vähän alennusta jos asiakas hoksaa sellaista pyytää. Mutta oli vaan mun Rakas onnellinen, kun mä oon vihdoin löytäny myös alle kahden tonnin sormuksia ;)

Jospa sitten seuraavaksi niistä hääpaikoista. Me halutaan jotain vanhaa, tunnelmallista ja maalaisromanttista..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti