keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Kihlat!

Nyt on kihlajaiskuviot paketissa. Sormukset hankittiin heti kosinnan jälkeen ihan Timanttisilta, Rakkaalla on ihan älyttömän hieno mun mielestä! Levee ja sitten tommoset viistot reunat. Ite päädyin pitkän pähkäilyn jälkeen perus 3 mm malliin pyöreillä reunoilla, koska siihen sopii sitten ihan kaikki. Harkitsin kyllä sellastakin missä oli pieniä kiviä, mutta itseni tuntien olisin löytänyt sitten jonkun ihan täydellisen toiseksi joka ei olisi sopinut siihen yhtään.


Mutta sitten se vihkisormus! Tällä hetkellä mun silmää miellyttää  sellaset sormukset missä timantit näyttää "pyöreiltä", onkohan se sitten tynnyri-istutus vai mikä. Hinnat on vaan ihan pilvissä, mutta mulla on luotto siihen että just sopiva ja sopuhintaan löytyy kyllä. Palataan tähän sormusasiaan myöhemmin. Valkokulta on ainoa seikka mikä tässä on varmaa, eikä sekään ihan varmaa ole.

Esimerkiks tämmönen Sandbergin Kassiopeia II olis ihan huikee, mutta mutta..

Vielä loppuavautuminen: onneksi kuitenkin hääpäivän tärkein juttu on mun mies eikä mun sormus (tai puku, tai kakku, tai ohjelma tai tai tai). Siis se että me saadaan toisemme. Joskus tuntuu että häähömpötys menee vähän överiks ja unohtuu se itse juhlan tarkotus. Mutta eipä se sitä tarkota ettei silti sais hömpöttääkin ;) unelmoida.

Seuraavaksi ajattelin postailla vähän kihlajaiskakkujuttuja..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti